Saya pemilik belog ini :))

My photo
Hey yaa ! Ainaa for short . 16 for 2012 . SPM 2013 . Target stright A's for my SPM ! Wanna be a psikatrik doctor . Love my heart beat : family , friends , best friends . And my ENEMY ! Hate me ? Okayy daa . I LOVE YOU , dear HATERS . =)

Follow saya disini ! >__

Terima kasih !



Nampak tak awek cun dengan beloon dia tuu . HAHA ! Kay , terima kasih ! Terima kasih awak ! Terima kasih untuk 4minggu 3hari ni . Owhh , awak sangat bersabar dengan saya ! Even saya ni agak ngade2 ! Sikit2 majok ! Kgedikk . Mesti awak sakit hati ngan saya kann . HAHA ! Sorry wak. Saya memang acani . Im just 15yearsold when you have reached 17 yearsold ! ! HAHA ! Bahagia kott ngan awak ni . Ye laa , kota kenal kat FB kann . Sebelum kenal tu pun , dah pernah terjumpa dekat dengan area rumah awak . HAHA ! Kelakar kott masa tu . Dua2 muka blur blur jee .Tapi awak memang ensem dengan spek itam awak tu . Wahh , style gituww . HAHA ! Saya tak berapa kenal awak , tah tah awak lagi tak kenal saya . HAHA ! Tatau ahh acane bole suke kat awk enn . Dah lama kott saya tak kple . Aceee , kstop ! HAHA ! =,=' Lagi satu , terima kasih tau awk , untuk teddy tu ! Sumpah comell ! Sangat sukaaa . Lama tak dapat tedy bear . Hee .Saya ni tatau laa cane nak buat ayat jiwang karat bagaii . Tapi yang pasti saya ikhlas dengan awak . Kfine ! Saya budak lagii . Awak dah besar . Boleyh jadi bapak budak dahh . HAHA ! Tapi yang pasti , kita sama ! Awak 24hours pakai spek , tapi saya 6hours je pakai spek . Rimas kott . HAHA ! Sukasuka ! Kgedik ... Lafchu ! <3<3

Saya tak comel macam dia ... =)

Suka bercakap lagi membebel =_=!

2 comments: