Saya pemilik belog ini :))

My photo
Hey yaa ! Ainaa for short . 16 for 2012 . SPM 2013 . Target stright A's for my SPM ! Wanna be a psikatrik doctor . Love my heart beat : family , friends , best friends . And my ENEMY ! Hate me ? Okayy daa . I LOVE YOU , dear HATERS . =)

Follow saya disini ! >__

Keep Your Smiling ! =)



Hey yoo ! Berkurun tak update blog . HAHAHA ! Okayy KEEP YOUR SMILING kay ! =) Kann kita senyum kan . Kalau ada masalah pun still boleh senyum kann . Okay saya hebadd *puji diri sendiri* =='

Okay kita sanggup lukakan hati sendiri , asalkan kawan baik kita TERSENYUM . Yeahh ! Itu lhh aku . Nurainaa Hafizah . Aku tak kesah even hati aku sendiri sakit , asalkan orang lain bahagia . HAHA ! Its okayy . Kadang2 aku teringin jugak nak rasa sakit hati akibat perbuatan aku sendiri . Jyeah ! Bodoh enn . HAHAHHAHAH . Andd manusia ni memang susah nak ucap TERIMA KASIH . Sebab apa aku cakap macam tu ? Okayy bila kita dah tolong someone tu , kita tak harapkan hadiah or duit . Cukup dengan ucapan TERIMA KASIH . But , kita tak terima pun ucakap tu . HHAHAA ! Sokeyy . Kau EGOIS enn . Faham dahh . Asalkan kawan aku bahagia . =)


CANDID . By Odah :)


I do LOVE her ! Abaikan kepala manusia JAHILIAH belakang tu !!!! =')

Suka bercakap lagi membebel =_=!

No comments:

Post a Comment