Saya pemilik belog ini :))

My photo
Hey yaa ! Ainaa for short . 16 for 2012 . SPM 2013 . Target stright A's for my SPM ! Wanna be a psikatrik doctor . Love my heart beat : family , friends , best friends . And my ENEMY ! Hate me ? Okayy daa . I LOVE YOU , dear HATERS . =)

Follow saya disini ! >__

Al-Fatihah





Assalamualaikum pasa semua blogger !
Entry kali ni agak menyedihkann .. Sila sediakan tisu !!
Ini kisah mengenai kematiann .. 

Okayy , semalam lebih kurang lepas balik tarawih ngan makk , tetiba ade orang call enset makk .
Maklong call (anak opah sebelah) ..
Maklong cakap Opah dah meninggal ..
Sumpah aku terkejut !!

Sebab sebelum tu , time kat dapur , aku tengah pikir pasal Opahh .
Aku pikir nanti kalau Opah dah balik sini , aku nak tangkap gambar dengan Opah ..
Tetiba dapat tahu Opah dah meninggall ,..

Time mak kasi tau tuhh , aku memang terkejut lhh kann .Memang dah menangis dahhhhh
Opah tu dah jadi macam Opah aku sendiri ..
Act Opah ni yang jaga aku masa kecikk . Opah ni jiran aku ..
Aku dah anggap dia macam Opah aku sendiri ..

Daripada aku kecik , Opah jaga aku .. Time mak gi keje , Opah lhh yang jaga makan minum aku ..
Opah jaga aku , bagi makann , tumpang tidur kat umah Opahh ..
Dulu tiap petang aku mesti lepak kat umah Opah , teman Opah siram pokok bunga , sapu laman kat umah Opah , cari uban Opahh ..

Time cari uban tu syiokk ! Bila dah dapat tuhh , Opah kumpull banyak2 pastu buang . HHAA
Opah suka cerita pasal anak-2 dia , cucu-2 dia .. Opah cakap aku cucu diaa :)
Tapi memang sedih lhh .. Opah dah lama sakit . 
Cuma bila kita dengar suara dia , mesti kita anggap yang Opah tak sakitt .
Tapi sebenarnya Opah sakit ..

Opah , Ainaa doakan Opah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman ..
Ainaa sayang Opah ..
Terima kasih Opah sebab dah jaga Ainaa . Daripada Ainaa kecik , sampai Ainaa dah besar !
Opah lhh Opah yang paling TERBAIKKKK Ainaa pernah ada ..
Sedihnya Opah tak dikebumikan kat sini .. Semoga Opah bahagia disana .. =')
Al-Fatihah ............

gambar last yang aku ada

aku tau Opah aku comel !! :')


*Tak dapat nak sambut Hari Jadi dengan Opah ! Birthday Opah sama dengan Birthday Ainaa ! 28/9 !
Birthday kita sama kan Opahh :')

Ikhlas daripada cucu yang menumpang kasih seorang Nenek =( 


Suka bercakap lagi membebel =_=!

8 comments:

  1. innalillah..
    moga beliau ditempatkan bersama org beriman..
    bnyk2 la doakan beliau ye..

    ReplyDelete
  2. innalillah ..alfatihah
    semoga opah anda dirahmati olehNYA.
    INSYAALLAH
    bulan penuh maghfirahnya ni insyaALLAH doa kita dimakbulkan..
    setiap yang hidup itu pasti mati.
    kita yang hidup ni punn akan menempuhnya..cuma kita tidak tahu bila.
    tabahkan hati anda :)

    ReplyDelete
  3. shafiqabdshukor : Aminn .. Moga-2 begitulahh ..

    ReplyDelete
  4. anak mak ayah :: Insyaallah ! Setiap orang akan pergi . Cuma kita tak tahu bila masanya .. Terima kasih ! :)

    ReplyDelete
  5. innalillah!
    buat byk bersabar yea ainaa...

    ReplyDelete
  6. singgah, komen and follow :)
    al fatihah sabar ye
    hurmm header bju sek...
    rindu nak pkai

    ReplyDelete
  7. @Edy Fee : Thankss . HAHA ! Anda juga pakai kain biru and tudung ke ? HAHAHA =)

    ReplyDelete