Saya pemilik belog ini :))

My photo
Hey yaa ! Ainaa for short . 16 for 2012 . SPM 2013 . Target stright A's for my SPM ! Wanna be a psikatrik doctor . Love my heart beat : family , friends , best friends . And my ENEMY ! Hate me ? Okayy daa . I LOVE YOU , dear HATERS . =)

Follow saya disini ! >__

Sikit lagi nak raya !

MOOD RAYA !


Gambar raya tahun lepas

Assalamualaikum semua !!! 
Lame tak hupdate belog kannn . Rindu sama korang ! tak de sape rindu aku
Sekarang ni dah masuk Ramadhan yang ke 19 kann ?
So m dah nak raya !!!!!

Sape dah dapat KAD RAYA ?  Eerrr  , aku satu pun tak dapat lagi . HAHA !
Sadisssss . Acane persiapan raya korang ?
Dah siap dahh ? Kot2 ade yang dah beli baju raya sebelum bulan puasa itu hari !
Haaa , ngaku cepat , sapa yang dah beli awak2 ? *AKU LHH TU

Okey lhh .. Ainaa nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN !
Mintak maaf lhh kat sesapa yang pernah Ainaa buat salah kat korang ke kann ..
Kot kot korang ada terasa usus ke kann .
Ainaa mintak maaf kay ! 



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI !

=)

CEKUMI !

AZMIRA !




Suka bercakap lagi membebel =_=!

2 comments:

  1. h0h0~
    aina...nmpak cam excited je...lalala~
    papep0n slmat ari raya..ihhihi~

    ReplyDelete