Saya pemilik belog ini :))

My photo
Hey yaa ! Ainaa for short . 16 for 2012 . SPM 2013 . Target stright A's for my SPM ! Wanna be a psikatrik doctor . Love my heart beat : family , friends , best friends . And my ENEMY ! Hate me ? Okayy daa . I LOVE YOU , dear HATERS . =)

Follow saya disini ! >__



Okey hai Assalamualaikum ! Bosan gila ! Macam siot jee ! Kakak aku gi kelas .. Aku dok lepak umah di asesorang . Sengal kau kak. Nasib ade makanan . HAHA ! Okay semalam itew gi jejalan nan tawan2 akak itew ! Huk3 ! *baling periuk nenek kau kat aku ! HAHA ! First gi Giant Shah Alam gi makan. Then pusing2 gi Sunway Pyramid ! HAHA ! Baguss .. Masuk2 bateri fon aku abis . Sumpah bahagia gilaaa ! =,='

Than tengok manusia2 main ice skate . Tak boley belah ade 4 orang mamat nihh . Sorang daripada dowang tuh .. Gaya pro lhh kan main skate . Sekali jatuh doo kat depan kteorang HAHA ! Siot ! Lawak gila . Tak boley belah sekali dia jatuh , kat depan tu jatuh lagi ! Sumpah lawak ! HAHA ! Patu ade sorang kakak PRO ! Kawan2 akak aku saje dok usha2 dia . Dia lalu depan kami , tengok2  HAHA ! Muka stok tak puas hati jee .
Hang kat KFC , nampak pulekk ANDY LALALALA . HAHA ! Makan KFC tuhh ! Lepak ngan kawan akak kau memang nak gila .. Gelak memanjang .. =,='

Patu makan last .. Aku gi order Mee Hailam . Dok beratur ahh nak order . Usha lhh mamat sebelahh kann . Kau tahu nyahhh ! Aril AF berdiri sebelah aku dohh ! Ensem gilakk ! Dok pakai spek itam . Pikir aku tak nampak kau ? Sangat rugi sebab bateri fon abes . Kalau tak , memang dah amek gambar . Patu taruk kat FB , kali Izzat jeles ! HAHA ! Ok habis ! Tidooooo~~

Kbai ! ~~ Aku bosannnnnnnnnnnnn


Suka bercakap lagi membebel =_=!

No comments:

Post a Comment