Saya pemilik belog ini :))

My photo
Hey yaa ! Ainaa for short . 16 for 2012 . SPM 2013 . Target stright A's for my SPM ! Wanna be a psikatrik doctor . Love my heart beat : family , friends , best friends . And my ENEMY ! Hate me ? Okayy daa . I LOVE YOU , dear HATERS . =)

Follow saya disini ! >__

Budak omey tag kita ,,

Jutaan terima kasih diucapkan kepada awek cun , NURUL ELLIYANA sebab tag itew ! Huk3 ! Itew akan berusaha untuk balas yee .. :P
 First , kena copy and paste undang-untang seksyen 24/55 . Hee

  • you must copy these rules
  • each person must post 11 thingsabout themselves in their journal
  • answer the question the tagger set you in the post , and create new 11 questions for the people that you tagged to answer
  • you have to choose 11 people to tag and link them to the post
  • go to their pages and tell them that you tagged him/her
  • no tag back
  • no stuff in tangging section about you are if you are reading legitimately (a.k.a , really , trust , with all honestly ) have to tag 11 person
  11 PERKARA MENGENAI SAYA !!

1. Saya suka korek JERAWAT dekat dahi saya nii sampai luka . Pastu kecoh2 cakap ade jerawat *sengal

2. Kita ada tampal gambar Ashraf Muslim dengan Kamal Adli dekat dalam almari baju . So bila bukak almari , buat2 terkejut sebab nampak dowang kat dalam almari *teruk

3. Akan jadi batak bila dapat beli NUTELLA !

4. Perasan Kamal Adli , Aliff Aziz , Muslim Ahmad , Khairul Fahmi and Ashraf Muslim tu laki aku *kau adee

5. Teringin nak date dengan Kamal Adli ! Date seminggu cukup lhh ^^,

6. Rasa nak nangis bila nampak sape2 pakai NIKON D30000 ! *mata berkaca

7. Batak bila nampak rantai burung hantu tapi aku tak beli2 lagi ........

8. Sangat berminat pada MASQUARADE . Agak2 bila sekolah Seri nak buat PARTY ? Semua student yang datang kena pakai MASQUARADE ! Wahh bahagianya *berangan =,=

9. Kalau keluar gi jalan2 , just pakai bedak jee . HAHA ! Kalau rajin pakai eyeliner *tapi aku malassss

10. Wahh , banyaknya rahsia yang aku dah bongkarkan tentang diri aku ! HAHA ! Kalau shopping , tatau nak beli apa sebab aku tade duit *winkwink ^_^

11. I love my family , my CEKUMI , my AZMIRA , my FOLLOWER , my FRIENDS , my ... , my my my my . Owhh , I love ALLAH S.W.T , my smart DAD , my graceful MOM , my sengal2 SOUL SISTER , my fat BROTHER , my HOUSE , my RELIGION .... Sume ahh aku nak LOVE ! *tamak


OK DONE ! ^^,

Soalan lubuk emas daripada awek cun :

1.what is your fav games ?
 Barbie games ! Best wok ! Pasang2 baju , kawin-kawin . HAHAHA ! 
 
2.cake or cupcakes ? which do you prefer ? why ?
 Cake ! Sebab kek besar . Cupcake kecik cenonet . Tak puas makan *tamak

3.do you like k-pop ?
Aaaa agak lhh , Kadang2 je suka . Hee

4.do you know me ?
Who are you ? HEHE ! Gila tak kenal Yana ? Awek yang paling kecoh ! HAHA ^^,

5.who is your idol ? why ?
Nabi Muhammad S.A.W . Sebab Baginda merupakan manusia yang sangat hebat =)

6.what is your hobby ?
Korek idong ! Ktipu . HAHA ! Dengar lagu sampai lebam patu melalak sorang2 ! HAHA ! Bestt :)

7.do you love your school ?
Of couse ! Sayang gila babeng !! ^^,

8.sony ericcsson or nokia .. which do you prefer ?
Dua dua kott . Sebab Sony best tapi senang rosak . Nokia tahan lasak . Campak pun tak mampus ag . Hee

9.are you crazy ?
Sengal kau Yana , cakap aku gila ! Manadee . Tapi suka tengok orang gila ! Nak jadi Pakar Psikitrik ^^,
 
10.do you love chocolates ? why ?
I do ! Cokolat sedap ouwhhh ! Jelas terasa kenikmatannya !!!!!

11.are you lazy ?
Sometimes . Lazy like THE LAZY SONG ! Hee


SOALAN SAYA !

1. suka makan ? pahal kau suka makan ?
2. suka aku ? benci aku ? tanak kawan kauu
3.kau sekolah seri enn . kau tak suka cikgu apa ? haaa , jawab2
4.kau suka tangkap gambar or kau jadi model untuk org tangkap gambar?
5.pegi skolah naik apa ? moto ? jet pejuang ?
6.sayang aku tak ? *bengong
7.kau suka nikon or canon or sony ?
8.makan ? tido ? minum  ? tengok tv ? mana suka ?
9.Iphone , Ipad , BB . Mana kau nak ?
10. Kamal Adli or Aliff Aziz ? *dua2 aku suka
11.soalan aku cam bodoh enn . Ya atau tidak ? 
Anda ditag ! =)


Ain Hidayah

Nursyamimi

Azlinda

Shasha

Anna Syibah

Fais Aqilah

Ezrina

Intan Nadila

Cik Fazma

Alieya Amiyra

Nina Sahaja

Dah siap ! :)
Suka bercakap lagi membebel =_=!

No comments:

Post a Comment